Sam Fisher Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hva er den beste norske nettbutikken til å bestille spill fra? Tenker da på pris,leveringstid, betaling, utvalg osv.. Lenke til kommentar
Johan H Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei! Prøv cdon.com. Greie priser, og rask levering+lav porto. Johan Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 www.cdon.no er veldig bra på pris og dem er raske også kun 29kr i frakt Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 CDON er kjempe. Gjør et søk i forumet, det finnes nemlig mange lignende tråder. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 *sukk* play.com er det beste alternativet, ingen porto, 4-5 dagers levering, og veldig veldig lave priser! www.play.com Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har testet disse: tbcgames.no er bra (PAL & NTSC) spiderman.no er bra. (PAL & NTSC) gamesmix.com er bra. (PAL) Ellers så er det jo mange utenlanske som fungerer bra.. Lenke til kommentar
pekker Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 www.macgames.no bra på spill til Gamecube og mac Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Dere tør vel ikke prøve, men de av dere som tør: www.yeees.com (Pal er veldig bra, ntsc kan ta tid) PAL titler tar 4 dager med free shipping. Vil du være sikker med betaling gjør som meg, og velg faktura (24kr i tilegg). Forventer ikke at dere skal tro på meg, forventer snarere en kommentar om at jeg heter Alden til etternavn...hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå