Rekluse Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ja, har lyst på en jobb til sommeren, men siden jeg er 13 vet jeg ikke så mye. Kanskje andre har noen tanker eller vet noe? Lenke til kommentar
Jusst Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ja, har lyst på en jobb til sommeren, men siden jeg er 13 vet jeg ikke så mye. Kanskje andre har noen tanker eller vet noe? Kanskje du burde prøve å få deg jobb i en butikk, eller ved en kiosk? Jobbet selv ved narvesen fra 8-10 klasse. -Veldig enkle systemer ved kassen etc. Lykke til! Lenke til kommentar
Pellex Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Så lenge du bare er 13 er det vel ikke så mye forskjellig. Men når jeg var 13 plukket jeg jordbær. Ikke veldig gøy, men tjente et par tusen i løpet av de få ukene jordbærsessongen varer. veldig grei jobb... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Å være tidlig ute med å søke er hvertfall viktig uansett hva du har tenkt å gjøre. Jobbene blir fort fylt opp. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Avisbud? Funker bra om du legger deg tidlig så er det ikke vanskelig å stå opp tidlig... De fleste jobber er ute etter folk som er minst 16 eller eldre men du kan høre litt rundt om de kunne tenke seg deg som arbeidstager. Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 du kan få pusse skoene mine klokken 06.30 man-fre. Gir deg 120 kr/timen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå