AsOsiaL Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Har plutselig fått et problem med min D-Link DGL-4300 router, det virker som den trådløse delen av nettverket er nede og jeg kommer meg heller ikke inn på konfigsiden. Får bare feilmelding i nettleseren når jeg prøver å gå inn på http://192.168.0.1/. Ellers fungerer nettet fint på PC-en som er koblet via kabel til routeren og ip-telefonen som også er koblet via kabel, men altså ikke tilgang til konfigsiden her heller. Har en stasjonær og en bærbar pc som begge bruker trådløst nett, begge viser at de er koblet til nettverket/routeren og med bra signalstyrke.. men de kommer seg ikke ut på internett Har ikke forandret på oppsettet for nettverket eller installert no nytt på en stund, alt har fungert egentlig prikkefritt.. inntil plutselig nå såklart. Har i første omgang prøvd å restarte routeren ved å dra ut strømkabel, men ingen suksess. Vanskelig å finne ut hva som skjer inne i routeren da jeg som sagt ikke får tilgang konfigmeny. Noen forslag til hva det kan være og hva jeg burde undersøke nærmere på? Oppdatering: Har målt litt hastigheter fordi jeg nettopp merket at linja er tregere enn normalt: Nedlastingshastighet: 437 kbit/s Opplastingshastighet: 584 kbit/s Kjørt dette tre ganger, ingenting annet som belaster linja. Jeg har NGT 6500/750-linje. Er routeren i ferd med å takke for seg? *Løst* Glemte at det også finnes en egen reset-hull bak på ruteren, denne gjorde biffen Endret 12. mai 2008 av AsOsiaL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå