mcgroven Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Heftige kamper. Se videoen Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Dette spillet skal jeg ha. I rest my case Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 ooh, håpe det kommer til PC og, eller så må eg nesten skaffa eg ein xbox 360 får å spele det ser bare rett og slett konge ut!!! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Sånn grafikkmessig, er dette bedre enn enern? Har hørt fra så mange fanatiske 360-eiere at dette vil sette en ny standard for 360 når det gjelder grafikk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 dette blir helt rått! skal fyre opp Gears Of War i kvell og game! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg like ikke helt retningen GeOW 2 tar. Bigger, badder, better osv.... Blir så søkt når man pumper bitte små blykuler inn i et kjempemonster på størrelse med en liten høyblokk, og så magisk dør han plutselig på skudd nummer 117. Også totalt skyte kaos. Da likte jeg eneren bedre hvor man forholdt seg til skapninger av en mer, hehe "normal" størrelse. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Kommer det bare til X360? Kommer mest sansynlig til PC etterhvert, som enern gjorde Så den filmen her forigårs på xboxen, deilig trailer. Endret 12. mai 2008 av Saykin Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Kommer det bare til X360? Kommer mest sansynlig til PC etterhvert, som enern gjorde Så den filmen her forigårs på xboxen, deilig trailer. Jeg håper virkelig det, enern var et av de beste spillene jeg har spilt. Og jeg vil virkelig ha dette. Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 åååh så bare utrolig digg ut da eller? Eneste som var et minimalt minus på enern var at grafikken mangla farger. Ser ut til at det er rettet opp her Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Sånn grafikkmessig, er dette bedre enn enern? Har hørt fra så mange fanatiske 360-eiere at dette vil sette en ny standard for 360 når det gjelder grafikk Det er litt bedre skygger og lys, men ellers identisk etter mine øyne. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Så meget nice ut dette. Er det bare jeg som synest bevegelsene (karakterene, skytingen og alt) i spillet går litt fortere enn i 1ern? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Såg svært kult ut, eg skal ha det om eg får råd. Da likte jeg eneren bedre hvor man forholdt seg til skapninger av en mer, hehe "normal" størrelse. Du har spelt gjennom #1? Det er då opptil fleire store monster der, minst like store som dei du ser her. Du får kikka gjennom begynnelsen av #1 igjen og sjå kva det er som prøver og ta deg før du stikk av i helikopteret. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Sånn grafikkmessig, er dette bedre enn enern? Har hørt fra så mange fanatiske 360-eiere at dette vil sette en ny standard for 360 når det gjelder grafikk Ikke noen spesielle som du merker om du ikke sammenligner. Skalaen vil bli større også, altså flere fiender på skjermen osv. Ellers er det bare endringer bare et trente øye kan se stort sett. Tviler på at jeg kommer til å skaffe meg dette. Det første var greit, men ikke noe som frister angående en oppfølger. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 muligens årets spill dette her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Gleder meg til å spille Gears 2 på Live. Eneren er fortsatt mitt hovedspill på Live, Halo 3 har ikke vært i nærheten av maskinen min i 2008, og CoD 4 er gøy en gang i blant. Ikke noe er som å drepe et par lucust-fyrer samtidg som man tar seg en hyggelig prat med kjente... Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Så rimelig kult ut får nok blodet til å pumpe hardt etter få minutter! Men irriteret meg så latterlig grønn av disse 360/PS3 exclusive'ene...sier det jo i slutten som om det var en god ting. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Men irriteret meg så latterlig grønn av disse 360/PS3 exclusive'ene...sier det jo i slutten som om det var en god ting. Ja, det er helt forferdelig at Gears 2 er 360-eksklusivt. Heldigvis har M$ bare eksklusivitetsrettigheter for Gears 1 og 2, Gears of War 3 kan meget godt ende opp med å bli multiplattform hvis $ony blar opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg