Gå til innhold

Video: Gears of War 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg like ikke helt retningen GeOW 2 tar.

Bigger, badder, better osv....

Blir så søkt når man pumper bitte små blykuler inn i et kjempemonster på størrelse med en liten høyblokk, og så magisk dør han plutselig på skudd nummer 117.

Også totalt skyte kaos.

Da likte jeg eneren bedre hvor man forholdt seg til skapninger av en mer, hehe "normal" størrelse.

Lenke til kommentar
Kommer det bare til X360? :cry:

Kommer mest sansynlig til PC etterhvert, som enern gjorde ;)

Så den filmen her forigårs på xboxen, deilig trailer.

Jeg håper virkelig det, enern var et av de beste spillene jeg har spilt. Og jeg vil virkelig ha dette.

Lenke til kommentar

Såg svært kult ut, eg skal ha det om eg får råd.

Da likte jeg eneren bedre hvor man forholdt seg til skapninger av en mer, hehe "normal" størrelse.

Du har spelt gjennom #1? Det er då opptil fleire store monster der, minst like store som dei du ser her. Du får kikka gjennom begynnelsen av #1 igjen og sjå kva det er som prøver og ta deg før du stikk av i helikopteret.

Lenke til kommentar
Sånn grafikkmessig, er dette bedre enn enern? Har hørt fra så mange fanatiske 360-eiere at dette vil sette en ny standard for 360 når det gjelder grafikk

Ikke noen spesielle som du merker om du ikke sammenligner. Skalaen vil bli større også, altså flere fiender på skjermen osv. Ellers er det bare endringer bare et trente øye kan se stort sett.

Tviler på at jeg kommer til å skaffe meg dette. Det første var greit, men ikke noe som frister angående en oppfølger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Gleder meg til å spille Gears 2 på Live. Eneren er fortsatt mitt hovedspill på Live, Halo 3 har ikke vært i nærheten av maskinen min i 2008, og CoD 4 er gøy en gang i blant. Ikke noe er som å drepe et par lucust-fyrer samtidg som man tar seg en hyggelig prat med kjente...

Lenke til kommentar
Men irriteret meg så latterlig grønn av disse 360/PS3 exclusive'ene...sier det jo i slutten som om det var en god ting.

Ja, det er helt forferdelig at Gears 2 er 360-eksklusivt. Heldigvis har M$ bare eksklusivitetsrettigheter for Gears 1 og 2, Gears of War 3 kan meget godt ende opp med å bli multiplattform hvis $ony blar opp.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...