Gå til innhold

Bytte abb. hvor mye koster det å avslutte abb.?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tenkte å bytte abbonoment fra Djuice Control (200 kr i mnd) til OneCall (der man får 120 gratis min og 60 gratis meldinger).

Men jeg fikk Djuice abb. i januar (12mnd bindingstid), og hvis jeg avslutter det, så skal vel de ha penger for det.. Noen som vet noe om det? Hvor mye det koster osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg tenkte å bytte abbonoment fra Djuice Control (200 kr i mnd) til OneCall (der man får 120 gratis min og 60 gratis meldinger).

Men jeg fikk Djuice abb. i januar (12mnd bindingstid), og hvis jeg avslutter det, så skal vel de ha penger for det.. Noen som vet noe om det? Hvor mye det koster osv?

Hvis du har Djuice abonnemang kan du logge inn på deres sider å finne ut der hvor mye du må betale.

Lenke til kommentar

Fant ingen pris på det, eneste som sto var: "Har kunden inngått avtale med Telenor om fast avtaleperiode (bindingsavtale), påløper et gebyr hvis kunden sier opp avtalen før avtaleperiodens utløp. For forbruker blir gebyret beregnet etter gjenstående tid av avtaleperioden."

Noen som vet eksakt pris?

Takk;)

Lenke til kommentar

Meinar å huska at det var 600 fram til den 6.mnd, deretter var det 100 kr mindre pr. mnd. Altså etter den 10. mnd i bindinstida so betalte du berre 200 kr for å løysa det ut.

Huskar ikkje eksakt korleis det var, men noko i den dur.

Men ring Telenor Kundeservice og spør då vel !;)

Lenke til kommentar
Kan sjekke det når jeg kommer på jobb hvis jeg får nr ditt eller så er det letteste bare og ringe kundeservice tar ikke mange min og få svar der nå på dagen..

Bruddgebyr gyldig fom jan 08:

Abonnement

Oppsigelsesgebyr i 1. måned

Reduksjon per måned i bindingstiden

FriVenner, FriHet, SuperMinutt, FriTid, djuice nonstop og djuice friends

2400 kroner

190 kroner pr mnd

Fri60, djuice control og djuice zero

1600 kroner

125 kroner pr mnd

Fri20

700 kroner

50 kroner pr mnd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...