aXXo Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hei! Jeg tenkte å bytte abbonoment fra Djuice Control (200 kr i mnd) til OneCall (der man får 120 gratis min og 60 gratis meldinger). Men jeg fikk Djuice abb. i januar (12mnd bindingstid), og hvis jeg avslutter det, så skal vel de ha penger for det.. Noen som vet noe om det? Hvor mye det koster osv? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hei!Jeg tenkte å bytte abbonoment fra Djuice Control (200 kr i mnd) til OneCall (der man får 120 gratis min og 60 gratis meldinger). Men jeg fikk Djuice abb. i januar (12mnd bindingstid), og hvis jeg avslutter det, så skal vel de ha penger for det.. Noen som vet noe om det? Hvor mye det koster osv? Hvis du har Djuice abonnemang kan du logge inn på deres sider å finne ut der hvor mye du må betale. Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Fant ingen pris på det, eneste som sto var: "Har kunden inngått avtale med Telenor om fast avtaleperiode (bindingsavtale), påløper et gebyr hvis kunden sier opp avtalen før avtaleperiodens utløp. For forbruker blir gebyret beregnet etter gjenstående tid av avtaleperioden." Noen som vet eksakt pris? Takk;) Lenke til kommentar
avRack Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Meinar å huska at det var 600 fram til den 6.mnd, deretter var det 100 kr mindre pr. mnd. Altså etter den 10. mnd i bindinstida so betalte du berre 200 kr for å løysa det ut. Huskar ikkje eksakt korleis det var, men noko i den dur. Men ring Telenor Kundeservice og spør då vel ! Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kan sjekke det når jeg kommer på jobb hvis jeg får nr ditt eller så er det letteste bare og ringe kundeservice tar ikke mange min og få svar der nå på dagen.. Lenke til kommentar
Andy07 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kan sjekke det når jeg kommer på jobb hvis jeg får nr ditt eller så er det letteste bare og ringe kundeservice tar ikke mange min og få svar der nå på dagen.. Bruddgebyr gyldig fom jan 08: Abonnement Oppsigelsesgebyr i 1. måned Reduksjon per måned i bindingstiden FriVenner, FriHet, SuperMinutt, FriTid, djuice nonstop og djuice friends 2400 kroner 190 kroner pr mnd Fri60, djuice control og djuice zero 1600 kroner 125 kroner pr mnd Fri20 700 kroner 50 kroner pr mnd Lenke til kommentar
TKMag Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Send meg nr. så kan jeg sjekke eksakt beløp, er på jobb til 16. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå