-MarL- Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg fikk Warcraft 3 i dag, probleme er. Når jeg joiner chaten så kommer jeg til USA channel?? Hva er Channelen til Norge, noen som vet det? så si i fra NÅ PLZ Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 det sier seg selv.... warcraft iii nor-1 Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Da så, trude skull stå Warcraft Norway-1 TAKKER Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Sikker på at du er på Europe(Northrend) Gateway ? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Jepp, har den gatewayen Kommer på USA helle tiden skjøner ikke hvorfor. samma er det på Starcraft også. Noen som vil hjelpe meg?? pLZ Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 jøss, merkelig... har aldri hørt om noen andre dette skjer med... må ha noe med ISPen din å gjøre, eller oppsettet på maskina... er jo ikke noen norsk WC-versjon, liksom, så... men for det, i går var det så mange på at jeg automatisk joina warcraft iii nor-3 det er jo ganske stili at det bjynner å bli en del som spiller det, dah... *glede seg til TFT* Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 det er warcraft iii nor-1, 100% sikker Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 joa, men hvis det er for mange der (tror øvre grense er 25) så blir neste nor-2 og nor-3 og så videre... Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Er alle patcher samma eller finnes det en Europeisk patch så kan fikse på det? Når jeg joiner chaten? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Du menr Warcraft III NOR-1 Hva er ISPen, hvordan fikser man på det? Hvor kan jeg finne det XP Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ISPen din (Internet Service Provider'en) er vel antakelig stjelenor, nextgentel, tiscali eller liknende... uten at jeg vet akkurat HVA som skulle være feil der... det kunne jo hende at ISP'en din innbilte maskina di at den var amerikansk mener jeg... Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Vært borti at det har hendt meg på Diablo 2 at jeg ikke har kunnet valgt andre gateways enn borti USA. Det jeg måtte gjøre var å laste ned en gateway fix. Uviss i skrivende stund om det fins en liknende sak som funker med war3. Sjekk med folka på www.war3.no eller www.warcraftiii.net. Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 En venn av meg har det samme problemet men det er ikke verdens undergang Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 "]Jepp, har den gatewayen Kommer på USA helle tiden skjøner ikke hvorfor. samma er det på Starcraft også. Noen som vil hjelpe meg?? pLZ Kan være du har engelsk operativsystem, og da går vel wc3 ut fra at du er en eng./amr. bruker og setter deg over til usa channel. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå