Ejrik Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Bilde jeg tok for en time siden. Litt Ps arbeid. Bare fargejustering og litt burning for å få bakgrunnen helt sort. Edti: Annet utsnitt Endret 12. mai 2008 av Ejrik Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Fyttirakkeren dette var stygt Nei, dette likte jeg. Veldig bra spør du meg, har ikke sett noen ta dråpebilder med melk før Spesielt den hvite søylen som går opp trekker til seg mye oppmarksomhet fra min side og fasinerer meg av en eller annen grunn. Dog seg jeg ikke helt poenget med å ha så mye sort på høyresiden... Dette tror jeg er et eksempel på at det er tillat å bryte med rule of thirds. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Takk for det possitive! Når det kommer til utsnitt så har jeg prøvd begge deler. Kan legge ut den andre versionen også så får du/dere se og si hva dere synes. Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Likte det jeg så. kunne vi fått litt exif? Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Nikon D70s med 18-70mm kitobjektiv. 1/500 f.10 Iso: 200 Så har jeg en Sb-600 på kamera Endret 12. mai 2008 av Ejrik Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg syns det ble bedre nå når det var sentrert Har du bevisst undereksponert eller hvordan har du klart dette med at det kun midten og dråpene som er lyse og fine ? Jeg ser og tolker det som et bevisst valg. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Kamera står så nærme glasset at blitsen ikke treffer kanten på glasset som er nærmest kamera. Og siden jeg har så høy lukkertid og bleder så blir bakgrunnen helt sort. Jeg kjørte også blitsen ned 0,3 i styrke. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 ingen andre som har noen formening om bilde? Jeg er så usikker selv på om jeg liker det tett croppa eller vidt croppa.. Noen formeninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå