Evil-Duck Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Skulle starte opp GTA 4 i dag på min Xbox 360 , men fikk bare den såkalte Red ring of death... lurer på hva jeg skal gjøre nå ? siden jeg kjøpte den med en gang 360 kom ut så har jeg vel ikke garantien i behold ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 3års garanti på 360 Dessuten så har du 5 år reklamasjon i Norge. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg synes det er fint at alle som får RRoD starter sin egen nye tråd, i stedet for å bruke søkefunksjonen. Kan jo være en eller annen, (eller et par og tyve) har laget en lignende tråd tidligere. Jeg tipper Xbox360-en din har RRoD-garanti fram til i hvertfall 2. desember 2008, og at du kan ringe Microsoft Support på 800 14 174 eller +47 23162554 fra mobiltelefon Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175 Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 17:00 Lørdag: Closed Søndag:Closed Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg tipper Xbox360-en din har RRoD-garanti fram til i hvertfall 2. desember 2008, og at du kan ringe Microsoft Support på Har vel ingenting å si hvilken garanti Microsoft gir deg mot RROD, du har fortsatt norsk lov ved din side. 5års garanti/reklamasjon på elektronikk alà spillkonsoller. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jo, det har faktisk det. Då kan han sjølv ta kontakt med MS, sende konsollen inn og få den reparert. Skal han nytte seg av reklamasjonsretten må det tas gjennom selgar. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jo, det har faktisk det. Då kan han sjølv ta kontakt med MS, sende konsollen inn og få den reparert. Skal han nytte seg av reklamasjonsretten må det tas gjennom selgar. Hvis du ser slik på det ja. Nå mente jeg at hvis garantien fra MS var utgått, så hadde han fortsatt reklamasjons rett. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg har da prestert i rotet vekk kviterigen , hva kan jeg gjøre da ? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Så lenge du ikke har åpna boxen skulle ikke det være ett problem (tror jeg) Du får evt høre med de på supporttlf'n Lenke til kommentar
kleppemeister Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Jeg har da prestert i rotet vekk kviterigen , hva kan jeg gjøre da ? Du trenger ikke denne. Bare ring, ha serie nummert klart som står på konsolen, så spør de om adresse, bare si du har RROD, vist han spør om det lyser grønn på strømforsynningen si ja, og si du har prøvd med noen andre sin, så holder han kjeft, og sender DHL hjem til deg med en box, som du putter 360en i, så gir du den til samme man, samme dag, de sender den til microsoft i chekia eller noe slikt, og rundt 7 dager etter der den hjemme igjen. Tar ca 1 dag hos microsoft, resten er DHL og tollen i norge som bruker lang tid på. Og vær opps på at det ser ut som alle som jobber der er fra sverige og ikke like lett å forstå alltid. Endret 14. mai 2008 av kleppemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå