Markus1802 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hei jeg har hadd en ps2 noen år nå, og noen av spillene mine har begynt å bli veldig stripete.. Så jeg tok å brente kopier av de spillene jeg er mest glad i. Men det jeg da fant ut var at dette ikke fungerte. Så jeg søkte litt på nette og fant ut at jeg trengte en mod chip. Men det finnes så sinnssykt mye forskjellig, så derfor lurer jeg på: Hva er den billigste måten å spille mine backup på ps2'en min? Har også en ps3, finnes det noen billigere alternativer til å spille de på ps3'en? /Markus Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Chip - må loddes, kjenner du noen som kan å lodde så er dette den beste løsningen. Swap Magic - med denne må du starte opp en "swap magic" CD, som du bytter ut med backupen du vil spille. Memor32 m/mementohack - et minnekort som lar deg spille backups, enkelt og greit. Du finner det meste på modnet.no, men hvis du er litt nybegynner på det området her, så vil jeg faktisk anbefale deg å Memor32. Veldig enkelt, hvis du bare leser en guide eller to. PS: Nå veit ikke jeg hvordan reglene er på det forumet her, men har sett at det har ligget ute guider som omhandler flashing av xbox 360 osv. Så tar en sjangs på at det går greit. Vil også minne på at om du/dere ikke har noe å si som kan hjelpe fyren (om du skal brøle ut om ditt syn på piratkopiering feks), så hold det for dere selv. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå