Gå til innhold

Vurderer kjøp av PSP

Datass

Anbefalte innlegg

Heisann folkens.

Jeg har vurdert å kjøpe meg en PSP.

Men før jeg gjør det, er det en del ting jeg lurer på.

For det første, bør jeg kjøpe den? :p

er det mulig å laste ned spill og filmer og enten legge dem inn på minnebrikken eller brenne ut på CD?

Jeg vet jeg kan laste ned fra piratebay etc, men funker det?

Takker for alle svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forventer du vi skal fortelle deg om du skal kjøpe den eller ikke? Om du bør eller ikke er det én person som kan svare på; nemlig deg selv.

Ja, det er mulig å legge en hvilken som helst film på minnekortet og spille den av på PSP-en. Du må konvertere den til et eget format først, dog.

Lenke til kommentar

Kan hvertfall svare på noe; ja du kan laste ned og legge inn spill.. guide for dette i en av de øverste trådene, er litt arbeid med å legge inn custom firmware... :)

Har også vurdert å kjøpe psp: og i den forbindelse synest jeg det suger at psp demoene ikke kan spilles av på ps3... kjøper ikke psp uten at jeg har testet spillene og vet om det er kult eller ikke :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Forventer du vi skal fortelle deg om du skal kjøpe den eller ikke?

Ja.. selvfølgelig.. jeg ligger hele mitt liv i deres hender.

Kan hvertfall svare på noe; ja du kan laste ned og legge inn spill.. guide for dette i en av de øverste trådene, er litt arbeid med å legge inn custom firmware...

Greit. Tusen takk.. Det var akkurat det jeg lute på. :) Jeg får ta en titt der da, og se om jeg blir litt smartere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...