Beef Supreme Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har en Q9300 @ 3.4 GHz, som er vannkjølt. Idle ligger temperaturene på kjernene henholdsvis på 42-44 grader. Men det er alltid en kjerne som ligger 10 grader over de tre andre.. Jeg har tenkt at det må ha vært ujevn kjølepasta, men det kan det vel umulig være når det er helt tilfeldig hvilke kjerne som er varmest. En dag er det #1, en annen er det #3. Er det denne kjernen som tar seg av alle bakgrunnsprogrammene eller hva kan grunnen være? (idag er det #2 som ligger på 54 grader) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Det ligger nok flere prosesser og kjører på den ene' kjernen enn de andre når dette sees. Edit: Kanskje ikke nødvendigvis flere , men prosesser som har "mere" arbeid. Endret 12. mai 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Er det ikke bare en termostat og termometer på begge kjernene? Lenke til kommentar
fujjii Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Har samme problemet med min amd x2 4600+... Lurte lenge på hvorfor kjerne to var myye varmere enn den andre.. Etter mye om og men med kjølepasta, så snudde jeg kjøleren, og da ble kjerne en mye varmere enn to'ern.. altså omvendt. Dette var med en Zalman 9500 Endret 17. mai 2008 av fujjii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå