Halvliter Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Eg har lagt rota av D: på serveren i det lokale nettverket mitt som nettverkstasjon, men kvar gong eg går inn på den via Windows klikker Explorer.exe, og eg må inn i Oppgavebehandling og stenge mappa som "Svarer ikke". Først trudde eg det var nokon korrupte .avi filer som tulla seg, så eg slette den registreringsnøkkelen som visse guider på nettet har anbefalt, men det hjalp ikkje. Er det nokon som kan hjelpe meg? Begge maskinene kjører Windows XP Pro. EDIT: Kan legge til at det berre ligger 9 mapper der. Ingen filer, kun mapper. Endret 12. mai 2008 av Halvliter Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Når en prosess har som status "Svarer ikke" betyr det i realiteten at en funksjon kjører og har ikke returnert. Den enkleste metoden for å feilsøke dette problemet er å hekte på Windbg til denne prosessen og kjøre !analyze -hang for å finne ut hvor den er fryst. Guide for Windbg finner du forøvrig i Maskinen fungerer ikke forumkategorien-I en tråd som heter Hvordan du kan feilsøke Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå