viste19 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 hei, har da mista nettverks kort antennen min og lurer på hvor jeg får kjøpt en nye en sånnein ? , slik ser den ut (har 108 mbp/s modellen):: Link til 54mbps nettverkskort en slik en antenne. Finner ikke antennen på tilbehør eller noe? Takker for svar! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5265 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Kontakten på de antennene er universal, så du kan velge og vrake. Legger du 2-300 kroner i en bedre antenne kan du ende opp med mye bedre signal. Jeg har en sånn en, funker som bare juling med stabil maks signalstyrke mot den tidligere berg-og-dalbanen av en standardantenne. Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Nice! Takk for svar ! Det som er , inpå SMC programmet , der jeg søker. Finner jeg routeren med sånn 60% signal. Men Når windows connecter. Viser det en eller 2 prikker inni windows greiene(vet ikke navnet på det ) Men ang. din antenne isbilen, passer den på min? hvor mye bedre kraft vil jeg få i hastighet? Takker fors var Lenke til kommentar
Djenzn Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Antennen vil passe på din. "Kraft" kommer an på hvor mye bedre signal du får dvs. usikkert. Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 fant ut at ALT har falt av liksom. Bare den tynne spiss/spikeren som er igjen (litt bøyd) Går det ikke ann å feste noe metall å bruke som antenne eller noe smart ? Må jo nesten ha nytt kort elr ? Går jo kanskje ann å ta det fra en annen data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå