Erlendz Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Du kan kjøre KDE programmer i GNOME. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kan jeg synkronisere iPoden min med Sonata? Akkurat nå bruker jeg iTunes i XP for å gjøre det, men hvis jeg skal bruke kun Linux en gang i framtiden, kan det være lurt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Nå fant jeg ut at webkameraet mitt ikke fungerer, finnes det noen drivere? Aner ikke merke, er innebyg i laptopen (Acer Aspire 5114) Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Amarok og Rythmbox synkroniserer ihvertfall finfint med iPod såvidt meg bekjent. Når ting ikke er støttet ut av boksen så kan det ofte være litt trøblete å få til. Nå vet jeg ikke hvordan innebygde webcams kopler til resten av datamaskinen, men du kan jo se om lsusb gir deg unik deviceID for cameraet. Finner du det bør det være grei skuring å finne status på driveren. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Oss meg justeres ikke kameraet etter lysforholdene i linux. Kameraet settes på nattmodus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 NW: Nå jeg kjørte lsusb, kom dette opp, er det den rette? Bus 003 Device 002: ID 0402:5602 ALi Corp. Video Camera Controller Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jada, det er nok cammet vettu. Det ser dessverre dårlig ut med driver til dette, men du er ikke den eneste som er interessert i at dette cammet skal fungere (ca 3000 kr i bounty for en fungerende driver) http://www.liddicott.com/~sam/?p=76 Fant en side til driver her, men du må regne med at det innebærer litt fikling. https://sourceforge.net/projects/m560x-driver/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Og hvordan innstallerer jeg den driveren? Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Kan jeg synkronisere iPoden min med Sonata?Akkurat nå bruker jeg iTunes i XP for å gjøre det, men hvis jeg skal bruke kun Linux en gang i framtiden, kan det være lurt. Jeg bruker gtkpod med min iPod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå