Gå til innhold

Returvare testet ok, men har fortsatt feil !

Anbefalte innlegg

Sendte inn en vare i retur til norek, forøvrig ett lydsett med en graverende feil som kan oppstå i hytt og pine. Subkassen kan nemlig begynne å "brumle" av og til.

Sendte settet inn til norek (komplett) og fikk etter ei drøy uke tilbakemelding fra de om at settet hadde testet OK, etter ei hel uke på testbenken.

Fikk samme settet tilbake, med ei regning på nesten 400,- for at de mener varen testet ok.

Feilen vedvarer fortsatt, men oppstår uten sammenheng, og det er IKKE kompatibilets problemer, da det oppstår selv med bare strømmen til subkassen koplet inn, altså uavhengig om "grønn" kabel er koplet inn..

Spørsmålet mitt er, de har fakturert meg for testing (inkl frakt og moms på nesten 400), kan jeg fakturere tilbake for testing som jeg jo måtte gjøre?

Noen som vet noe om dette? De tar betalt, jeg skal ha betalt. Er dette riktig? Isåfall hvor mye kan jeg ta?

Endret av lokalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom de ikke finner feil etter din feilbeskrivelse tar de selvfølgelig et gebyr for testing, noe du har godkjent når du sender inn produktet. Nei, du kan ikke fakturere dem for testing uten at det er avtalt på forhånd.

Og før det er noen vits i å diskutere noe videre, er dette kjøpt hos Norek eller Komplett, da det vil ha store påvirkninger for hva som er riktig svar på hvilke krav du kan stille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...