Gå til innhold

Hvorfor er du kristen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg mener kommentarer som den du der serverte, ikke er langt unna "god hates fags"-taktikken. Usmakelig.

 

Greit nok, isbit sin post var kanskje litt respektløs, men jeg syntes ikke at den typen religiøse opplevelser skal få lov til å stå uten kritikk, bare fordi dem involverer et dødsfall, eller sterke følelser. Det går selvsagt an å formulere seg på en mer respektfull måte, men utifra dine poster virker det som du mener at slike historier ikke skal få andre svar enn "Jeg kondolerer" eller lignende.

 

EDIT: morten_s: "Old habits die hard" :p I et så mannsdominert forum er det ikke alltid like lett å bruke hunkjønn. :p

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Jeg mener det ikke er usmakelig. Hun påstår hun VET at han hørte stemmer, jeg sier at hun må ha innbilt seg det. God hates fags? Lol.

 

Greit nok, isbit sin post var kanskje litt respektløs, men jeg syntes ikke at den typen religiøse opplevelser skal få lov til å stå uten kritikk, bare fordi dem involverer et dødsfall, eller sterke følelser.

 

Respektløs overfor troen; ja absolutt. Respektløs overfor personen; slett ikke.

Endret av isbit
Lenke til kommentar
Greit nok, isbit sin post var kanskje litt respektløs, men jeg syntes ikke at den typen religiøse opplevelser skal få lov til å stå uten kritikk, bare fordi dem involverer et dødsfall, eller sterke følelser.

 

Det handler om å velge hvilke kriger man skal kjempe, med hvilke våpen og mot hvem. Etter min mening er isbit, blant andre, over grensen aggressiv. Beklageligvis virker det som om det er det som er hans måte å bruke forumet på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...