kjetil02 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Herregud, mann, du er hjerteløs. Lenke til kommentar
mathiaslu Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Herregud, mann, du er hjerteløs. helt enig med deg Lenke til kommentar
isbit Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Nei, jeg er ærlig. Religiøse påstander skal ikke kunne fremmes uten motstand, selv når døden er tema. Endret 26. juli 2008 av isbit Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Det er akkurat den logikken som gjør deg hjerteløs. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Så det var ikke ment som kritikk? Eller mener du at man ikke skal være logisk og rasjonell når man diskuterer døden? Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Så det var ikke ment som kritikk? Eller mener du at man ikke skal være logisk og rasjonell når man diskuterer døden? Vil du ha et svar, eller vil du bare at jeg skal svare? Lenke til kommentar
isbit Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg vil at du skal svare med et svar. Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg mener kommentarer som den du der serverte, ikke er langt unna "god hates fags"-taktikken. Usmakelig. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg mener det ikke er usmakelig. Han påstår han VET at han hørte stemmer, jeg sier at han må ha innbilt seg det. God hates fags? Lol. Lenke til kommentar
Sinsiew Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg mener det ikke er usmakelig. Han påstår han VET at han hørte stemmer, jeg sier at han må ha innbilt seg det. God hates fags? Lol. Kremt.. Hun! Lenke til kommentar
isbit Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg mener det ikke er usmakelig. Hun påstår han VET at han hørte stemmer, jeg sier at hun må ha innbilt seg det. God hates fags? Lol. Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg mener det ikke er usmakelig. Hun påstår han VET at han hørte stemmer, jeg sier at hun må ha innbilt seg det. God hates fags? Lol. Hun påstår han vet han hørte stemmer? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Jeg mener kommentarer som den du der serverte, ikke er langt unna "god hates fags"-taktikken. Usmakelig. Greit nok, isbit sin post var kanskje litt respektløs, men jeg syntes ikke at den typen religiøse opplevelser skal få lov til å stå uten kritikk, bare fordi dem involverer et dødsfall, eller sterke følelser. Det går selvsagt an å formulere seg på en mer respektfull måte, men utifra dine poster virker det som du mener at slike historier ikke skal få andre svar enn "Jeg kondolerer" eller lignende. EDIT: morten_s: "Old habits die hard" I et så mannsdominert forum er det ikke alltid like lett å bruke hunkjønn. Endret 27. juli 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
isbit Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Jeg mener det ikke er usmakelig. Hun påstår hun VET at han hørte stemmer, jeg sier at hun må ha innbilt seg det. God hates fags? Lol. Greit nok, isbit sin post var kanskje litt respektløs, men jeg syntes ikke at den typen religiøse opplevelser skal få lov til å stå uten kritikk, bare fordi dem involverer et dødsfall, eller sterke følelser. Respektløs overfor troen; ja absolutt. Respektløs overfor personen; slett ikke. Endret 27. juli 2008 av isbit Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Det skal ikke være lett isbit! "Jeg mener det ikke er usmakelig. Hun påstår hun VET at han hun hørte stemmer, jeg sier at hun må ha innbilt seg det. God hates fags? Lol." Endret 27. juli 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
isbit Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg mener det ikke er usmakelig. Hun påstår hun VET at hun hørte stemmer, jeg sier at hun må ha innbilt seg det. God hates fags? Lol. Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) hahaha ^^ bra gutta! EDIT: morten_s: "Old habits die hard" I et så mannsdominert forum er det ikke alltid like lett å bruke hunkjønn. Endret 27. juli 2008 av morten_s Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Greit nok, isbit sin post var kanskje litt respektløs, men jeg syntes ikke at den typen religiøse opplevelser skal få lov til å stå uten kritikk, bare fordi dem involverer et dødsfall, eller sterke følelser. Det handler om å velge hvilke kriger man skal kjempe, med hvilke våpen og mot hvem. Etter min mening er isbit, blant andre, over grensen aggressiv. Beklageligvis virker det som om det er det som er hans måte å bruke forumet på. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg er overhodet ikke aggressiv. De som måtte oppfatte meg som det, får ha meg unnskyldt. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Og hva er en som påstpår han ører stemmer? Aggresive? Påstålig? Gal...? Eller er han rett og slett det merkelige fenomenet som heter kristen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå