tsghost Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hei! Jeg er en 16 år gammel student, med relativt lavt budsjett (maks 3000-4000) som skal kjøpe mitt første speilreflekskamera til sommeren. Har lenge hatt lyst til å ta bilder som en hobby, så jeg tenkte at når jeg først skulle kjøpe et kamera, kunne jeg kjøpe et bra et! Jeg er helt blank på hva som er bra og ikke bra med et speilreflekskamera, så da tenkte jeg dette var det rette stedet å forhøre meg. De kameraene jeg har sett litt på er: Canon EOS 400D Nikon D40 En kompis av meg har testet begge kameraene og han sa at begge var gode kameraer for prisen. Dersom noen har noen tips eller forslag til hvilket kamera jeg skal velge (Evnt. et annet?), så skriv det gjerne her i tråden. Torger EDIT: Skrivefeil Endret 12. mai 2008 av Torg3r Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Begge er fine kameraer som de fleste speilrefleks på markedet i dag. Ta en tur i en fotobutikk, kjenn på kameraene, prøv deg frem. Forskjellene teknisk er små og lite viktig for deg nå i starten Velkommen til en deilig hobby Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg skal nedom japan photo etter skolen i morgen og teste ut noen forskjellige kameraer, men jeg skal ta meg god tid og ikke stresse med å kjøpe kamera enda, for jeg regner med at jeg kjøper etter lønning fra sommerjobben. (slutten av juli) Takk! Tror dette blir moro Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det er rette tankegangen. Det viktigste er rett og slett at du finner et kamera som passer dine hender. Se på kamera du har råd til, og velg det som passer klypene dine best - du tråkker ikke feil med et moderne speilreflekskamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå