Hugbees Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvordan gjør folk det? er det bremseklossen hele veien, "ene skøyta bak på tvers" teknikkene eller unngår man rett og slett lange bakker. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 I lange bakker kjører man jo så fort det går Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Såpass ja =) litt for farlig for meg det.. skøytene mine hvertfall begyner å woble farlig mye når jeg kommer opp i godfarta Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 I lange bakker kjører man jo så fort det går DET ER IKKE TØFT Å VÆRE DØD!!! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 I lange bakker kjører man jo så fort det går DET ER IKKE TØFT Å VÆRE DØD!!! Jojo, dritkult. Alle vil vel være det? Hehe:P Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) I lange bakker kjører man jo så fort det går DET ER IKKE TØFT Å VÆRE DØD!!! men det er tøft og være innlagt på sykehuset, mat på senga, kabel tv og sykepleiere vettu! neida jeg setter skøyta på tvers i utforbakker. Endret 17. juni 2008 av Spartan117 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå