intox_neb Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Har i den siste tiden oppdaget at jeg har en slags brun/svart skygge oppe i høyre hjørne på tv'en. Dette er ikke snakk om noen få pixler, men er så mange at det ser ut som skit (er forresten ikke skittent, har vasket for å forsikre meg om det Lurer på hva som kan være problemet? Har forsøkt med flere innganger, og skjer på alle, så er tydeligvis et problem utover dette. Kan det være døde pixler? Syntes dette virket litt merkelig, siden folk da som regel snakker om 1 eller 2 pixler, men her vil vi nok være oppi over hundre. Noen som har noen anelse om hva problemet kan være? Her er bilder av hvordan det hele ser ut: Hele tv'en Zoomet inn på problemområdet Endret 12. mai 2008 av intox_neb Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 har fått svar i et annet forum, de sier det er ujevnt baklys (eller uneven backlight) noen som vet om dette er noe man kan klage på, eller har det med instillinger å gjøre? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 har fått svar i et annet forum, de sier det er ujevnt baklys (eller uneven backlight) noen som vet om dette er noe man kan klage på, eller har det med instillinger å gjøre? Du bør sjekke det med forhandleren. Noen produsenter har fått piksel garanti på tv-ene sine. Dette er ganske nytt siden det var et et problem med tidelige lcd skjermer. Da sto det til og med i bruksanvisningen at dette var normalt og ikke hadde noe å si for tv-ens yteevne. De skrev det samme om "ghosting". Når det gjelder uneven backlight så er jeg ikke så sikker, men du har 5 års garanti og det ser så markant ut at du burde kunne klage. Det er er verd å sjekke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå