FedoraHelper Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg er ganske into capser og luer, men jeg vil gjerne kjøpe noen fedora hatter også. Hadde en, men den ble ødlagt og vil gjerne ha en ny en, men vet ikke helt hvor jeg får kjøpt dem. Har prøvd de fleste steder, men finner dem ikke. Hvis du veit om en butikk som selger disse så håper jeg at dere kan svare her. Helst vanlige butikker, er ikke helt into nettbutikker når det gjelder klær så vanlige butikker takk Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Hatte-Holm www.hattebutikken.no Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Det tigerdip sa er det eneste fornuftige valget i Norge. Personlig fant jeg aldri hatten jeg lette etter der. Fant den derimot i London. Der selger de mange flere variasjoner av hattetypene enn det Hatteholm gjør. Så hvis du skal til London noen gang anbefaler jeg å sjekke ut Hattebutikken ved siden av Debenham. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Takker, fant en fedora som jeg likte, så kjøper den, men skal til London snart så da får jeg hamstre inn fedoraer Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Takker, fant en fedora som jeg likte, så kjøper den, men skal til London snart så da får jeg hamstre inn fedoraer hey man husk hva jeg sa ok ligger rett ved siden av Debenham handlesenter, på samme side av veien Lenke til kommentar
Assbra Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Om noen skulle snuble over denne tråden kan de jo også sjekke ut hattene på Mad as a Hatter. Flere kule hatter der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå