Gå til innhold

Treningsdagbok for Ryder20. tips trengs! :)

Anbefalte innlegg

Når har jeg laget meg en treningsdagbok, som mange andre her. Mest for å holde styr på treningene og økningen min. Kjempefint om dere kommer med kommentarer eller tips. De tas godt imot :thumbup:

Fakta om meg

* Alder: 14 år ( 1993)

* Høyde: 165 cm

* Vekt: 51,5 kg Ca

Programmet:

Pullups

Knebøy (lett i starten for teknikk)

Benkpress

Dips

Militærpress ( lett i starten for teknikk)

Markløft ( lett i starten for teknikk)

Eventuelt Mage

P.S: jeg og Godingen00 trener sammen, derfor er programmet vårt likt.

Dette kjører jeg 2 dager i uken. Veldig vanskelig å rekke mer, siden jeg har 4-5 fotballtreninger i uka + andre ting. De øvelsene jeg kjører lett er fordi jeg fikk litt vondt de første gangene, pluss at det er øvelser som jeg først begynner med nå, mens jeg har kjørt de andre litt lengre.

Nåværende maksløft:

Benkpress: 55 kg

Markløft: ?

Knebøy: ?

Endret av ryder20
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nåværende maksløft:

Benkpress: 52,5 Kg

Til å veie 51 kg er jo dette supert! Skal følge med, ser spennende ut. Eneste er at jeg syntes det ser kjedelig med fullkroppsprogram der du bare kjører base-øvelser. Ikke tenkt på å dele opp i 2 dager, der du kjører flere isolasjonsøvelser?
Lenke til kommentar
Nåværende maksløft:

Benkpress: 52,5 Kg

Til å veie 51 kg er jo dette supert! Skal følge med, ser spennende ut. Eneste er at jeg syntes det ser kjedelig med fullkroppsprogram der du bare kjører base-øvelser. Ikke tenkt på å dele opp i 2 dager, der du kjører flere isolasjonsøvelser?

Hvilke øvelser foreslår du?

Lenke til kommentar

Hvis du bare skal trene to ganger i uken ser jeg ingen grunn til å dele det opp! Et helkroppsprogram er optimalt da synes jeg. Hvis du etterhvert vil legge på en øvelse til så synes jeg kanskje du kan ta en på øvre ryggen. Stående stangroing, eller noen andre roøvelser.

Lenke til kommentar

Liker ikke programmet, rett og slett fordi jeg tror dere vil ha problemer med å holde intensiteten oppe med seks baseøvelser hver økt! Del det heller opp i to økter, varier mellom markløft og knebøy og varier mellom benkpress og brede dips. Jeg ville byttet mellom pullups/roing i tillegg.

A

Knebøy

Benkpress

Militærpress

Pullups (roing)

B

Markløft

Brede dips

Militærpress

Pullups

Endret av Ingar
Lenke til kommentar
Liker ikke programmet, rett og slett fordi jeg tror dere vil ha problemer med å holde intensiteten oppe med seks baseøvelser hver økt! Del det heller opp i to økter, varier mellom markløft og knebøy og varier mellom benkpress og brede dips. Jeg ville byttet mellom pullups/roing i tillegg.

A

Knebøy

Benkpress

Militærpress

Pullups (roing)

B

Markløft

Brede dips

Militærpress

Pullups

Det ser jo veldig smart ut, Ingar.. Takk for tips!

Lenke til kommentar

contaminated: Dette var brukerens første innlegg, hvordan har du prøvd å overtale ham til noe som helst?

Harvard_92: Hvorfor i himmelens navn skal han putte inn isolasjonsøvelser der? Finnes ingen fornuftige grunner til det.

Trådstarter: Gå for fullkropp to ganger i uken, om du ikke kan trene flere ganger. Det programmet du har lagt opp til, + roing. Går fint an å holde intensiteten oppe, i alle fall som nybegynner.

Lenke til kommentar

Onsdag 14.5.08

Dagens trening

Pullups

Kroppsvekt * 7

Kroppsvekt * 6

Kroppsvekt * 5

Knebøy

Kjørte bare lett, for teknikk. ( relativ ny øvelsen )

Benkpress

Kjørte et maksløft på 55 kg, som er ny rekord. Sinnsykt digg :cool:

45 kg * 8

45 kg * 6

45 kg * 6

45 kg * 6

45 kg * 5 + 30 kg x 5

Dips

Kroppsvekt * 10

Kroppsvekt * 8

Kroppsvekt * 6

Militærpress (Sittende)

Kjørte bare lett for å få inn teknikken ( relativ ny øvelse )

Markløft

Kjørte bare lett for å få inn teknikken ( relativ ny øvelse )

Endret av ryder20
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...