JohnRichard Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hei. Først vil jeg bare si at jeg var i tvil hvor jeg skulle legge denne tråden, men prøver da her under Kjøling - Luft. Har lyst på dette kabinettet, Lian Li PC-A05B (Spesifikasjoner) og lurer i den forbindelse på hvilken CPU-kjøler som anbefales (og faktisk passer greit!) Viktigste er at den kjøler prossessoren bra på høy load (uten overklokking) med lavest mulig støy! Skal brukes på en Intel Core 2 Duo E8500. Skal ikke overklokke noe spesielt. Nevner også skjermkortet som evt. kan stå i veien(?) MSI GeForce 8800 GT 512 MB Zilent Har kikket på følgende; 1. Thermalright ULTRA120 Extreme m/ Nexus 120mm Real Silent 2. Noctua NH-U12P På forhånd takk for hjelpen. Ref: Det er snakk om en ny Spill-PC jeg vurderer. Edit: Dette kabinettet er kun litt lavere enn standard midi-tower, og de passer således. Jeg har valgt ett annet kabinett pga pris/leveringstid. Tenkte det var greit å gi beskjed Endret 13. mai 2008 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå