Napoleon XIV Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg kom over denne absolutt leseverdige artikkelen i Dagens Næringslivs nettavis: "I syv år har Peter Beste tatt bilder av grimme norske black metal-rockere." http://www.dn.no/d2/kunst/article1398716.e...l=article_title Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Nattefrost er en grisegutt. En grisegutt! EN SKIKKELIG GRISEGUTT!!! Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg så artikkelen i D2, og det er flotte bilder. Enda bedre på trykk. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg så artikkelen i D2, og det er flotte bilder. Enda bedre på trykk. Har D2 liggende på jobben, men har ikke sjekket det nummeret enda. Så bare forsiden. Bildene er ganske fine, når de første kvalmebygene etter å ha lest artikkelen har gitt seg. Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nattefrost er en grisegutt. En grisegutt! EN SKIKKELIG GRISEGUTT!!! Gammel venn av meg Nattefrost, som alltid har vært en annerledes, men kjekk kar. Husker når han fortalte hva han hadde gjort Men ser bra ut den boka ja. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det finnes ikke grenser, bare galskap. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Jeg har faktisk vært metall-vokalist selv, en gang på det spede åttitall..... Endret 22. mai 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har faktisk vært metall-vokalist selv, en gang på det spede åttitall..... ..og det var så flaut å si at du måtte skrive det med små bokstaver Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har faktisk vært metall-vokalist selv, en gang på det spede åttitall..... ..og det var så flaut å si at du måtte skrive det med små bokstaver Jepp, siden jeg egentlig var mer mod'ish enn metall, for å si det slik. Og er det fremdeles, i kropp og sjel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå