presets Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hallo! Jeg har ADSL linje fra telenor tror jeg på 6mbit ned og 1.5mb opp.. problemet er at hver gang noen løfter av røret på tlf eller noen ringer så mister jeg nettet. Dersom samtalen varer lenge så kommer nettet tilbake før de legger på, og når man legger på mister jeg også nettet. Hva er problemet? Trådløst nett? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Uten å være noen ekspert på dette området: Har du ISDN? Har du IP-telefoni? Lenke til kommentar
presets Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Har ikke anelse.. har en hvit liten boks ved modemet og routeren.. den er det bildet av en tlf til en port, ADSL på en annen port og noe annet på den siste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Står det "ISDN" eller "ND1" på denne hvite boksen? Lenke til kommentar
presets Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Det er en port det står "LINE" på, en som det står "ADSL" på og en det er et bilde av en telefon på. Står ellers splitter Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har akkurat det samme problemet, fikk ny splitter men det hjalp ikkeno... har hatt dette problemet i lang tid uten noen løsning. Takk og pris for at det sannsynligvis blir fibernett i omerådet her snart Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Splitteren skal stå foran alt annet utstyr, helst ved inntaket. har en bra kabel frem til huset kan man prøve og putte en splitter foran de telefonene man har. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har ikke anelse.. har en hvit liten boks ved modemet og routeren.. den er det bildet av en tlf til en port, ADSL på en annen port og noe annet på den siste Det er ingen telefoner i huset som er koblet på FØR denne hvite boksen? Lenke til kommentar
presets Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Splitteren skal stå foran alt annet utstyr, helst ved inntaket. har en bra kabel frem til huset kan man prøve og putte en splitter foran de telefonene man har. Okey! Skal fikse det asap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå