Falconn Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hei! Jeg har en SE w580i som jeg fikk problemer med under helgen, på fredag så var den helt tom for batteri så at den gikk av og gikk ikke ann å få på igjen, så overnatta jeg hos en venn og fikk ikke mulighet til ålade den igår igjen før 2000 tiden, og når jeg lada den fikk den ingen reaksjon, den har vært på ladning siden igår kl 2000 og uten att det går å ta den på, når jeg trykker på t a på knappen, så vibrerer den litt i mindre enn 1 sekund, så problemet kort fortalt, den funker ikke, den har ingen reaksjon. Og ja jeg har prøv flere kontakter. Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Ingen som har opplevd det eller kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Prøv å ta ut batteri og SIM-kort og sett det på plass igjen. Vet ikke om det hjelper, men du kan jo prøve. Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Prøv for lenge siden gikk dessverre:( Ser ut som om jeg må en tur til butikken imorgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå