FuzzFuet Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hallo, Jeg skal kjøpe meg TV og PS3 til sommeren og lurer på siden noen kompiser har Xbox360 og andre PS3, om jeg kan spille sammen med de online på f.eks GTA IV? Endret 12. mai 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Nei, det kan du ikke. Sånn, da har du 2 svar. Det skulle holde. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Epic hadde opprinnelig tenkt til at Unreal Tournament 3 skulle kunne spilles "cross platform". Altså som det du spør om. Etter at de sa det var konkurrent Gabe Newell fra Valve ute å sa at de aldri ville gjort noe sånt, fordi de var redd for at spillerne skulle krangle (noe de gjør uansett) Kort tid etter dette ble det kjent at Epic droppet dette i spillet sitt. Siden spør ingen journalister om dette lenger, og det virker ikke som en prioriet for utviklere heller. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Okay, takker for svar Lenke til kommentar
keungz Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Epic hadde opprinnelig tenkt til at Unreal Tournament 3 skulle kunne spilles "cross platform". Altså som det du spør om. Etter at de sa det var konkurrent Gabe Newell fra Valve ute å sa at de aldri ville gjort noe sånt, fordi de var redd for at spillerne skulle krangle (noe de gjør uansett) Kort tid etter dette ble det kjent at Epic droppet dette i spillet sitt. Siden spør ingen journalister om dette lenger, og det virker ikke som en prioriet for utviklere heller. Så det er teoretisk mulig, men hvordan ville Microsoft/Sony reagert på dette? VILLE de i de hele tatt reagert? Når jeg kjøpte min PS3, var dette en issue for meg i starten, i og med at ingen av mine venner eide en PS3. Har selv ofte lurt på hvorfor det ikke er en utvikler som går i front og lar de forskjellige konsolleierne spille mot hverandre. Det ville jo være genialt i for eksempel Guitar Hero... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå