Gå til innhold

Teori rundt GTA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De forteller at handlingen begynner rett etter andre verdenskrig.

Ikke mye 30's der, sablabra ;)

Nei, men 30- og 50-tallet er ikke så veldig forskjellige, på samme måte som at 1980- og 2000-tallet ikke er så forskjellige. Jeg synes perioden fra 80-tallet og oppover passer GTA bedre (vil jeg tro).

Lenke til kommentar

Håper på San Andreas på 70-tallet. Har ønsket det i lang tid. Det passer jo godt med kulturen som var i de tre byene på den tiden. Men om jeg hadde vært Rockstar, ville jeg ha fortsatt med vår hovedperson Niko. Men samtidig så hadde det vært kult å møte en ny figur.

Lenke til kommentar
Enig... Vice City var bare helt utrolig bra. :) Og musikken passet bare helt perfekt.

eXploid: Tror nok ikke expansionpack`en blir gratis. ;)

Det er ikke snakk om en full expantion pack, bare extra downloadable content. Microsoft sier de ikke vil ta betalt, og rockstar har allerede fått flere millioner hos microsoft for det.

Lenke til kommentar
Vice City har en sjarm som ingen av de andre byene har.

Så gi meg Vice City i de glade '80-årene, med rosa HUD og tidløse "schlagere" på radioen, så hadde det vært perfekt!

Enig der GTA Vice City var ett utrolig bra spill. Er nok det GTA spillet jeg har mest minner med. Hjalp også at jeg bodde i Spania mens jeg spillet det, fikk litt ekstra "Feeling". :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...