Snerk Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Dette spillet burde jo bli midt i blinken for de som ønsker et 40-talls scenario i gta. Er Rockstar som er utgiver. http://en.wikipedia.org/wiki/L.A._Noire Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 De forteller at handlingen begynner rett etter andre verdenskrig. Ikke mye 30's der, sablabra Nei, men 30- og 50-tallet er ikke så veldig forskjellige, på samme måte som at 1980- og 2000-tallet ikke er så forskjellige. Jeg synes perioden fra 80-tallet og oppover passer GTA bedre (vil jeg tro). Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Personlig ser jeg store forskjeller mellom 80-tallet og 2000-tallet. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Håper på San Andreas på 70-tallet. Har ønsket det i lang tid. Det passer jo godt med kulturen som var i de tre byene på den tiden. Men om jeg hadde vært Rockstar, ville jeg ha fortsatt med vår hovedperson Niko. Men samtidig så hadde det vært kult å møte en ny figur. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Niko i Los Angeles, eller da den tilsvarende byen i GTA-universet. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Føler at Niko sin historie ikke er over enda, han er jo ikke skikkelig "storkar" enda. Mansion korr? Så Niko + ny by = great success! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ikke glem at det skal komme en gratis expation pack til Xbox360. 10 timer spilletid har jeg hørt. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Vice City har en sjarm som ingen av de andre byene har. Så gi meg Vice City i de glade '80-årene, med rosa HUD og tidløse "schlagere" på radioen, så hadde det vært perfekt! Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Enig... Vice City var bare helt utrolig bra. Og musikken passet bare helt perfekt. eXploid: Tror nok ikke expansionpack`en blir gratis. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Dette spillet burde jo bli midt i blinken for de som ønsker et 40-talls scenario i gta. Er Rockstar som er utgiver. http://en.wikipedia.org/wiki/L.A._Noire Trailer: http://www.rockstargames.com/lanoire/splash.html Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Enig... Vice City var bare helt utrolig bra. Og musikken passet bare helt perfekt. eXploid: Tror nok ikke expansionpack`en blir gratis. Det er ikke snakk om en full expantion pack, bare extra downloadable content. Microsoft sier de ikke vil ta betalt, og rockstar har allerede fått flere millioner hos microsoft for det. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 MS har da aldri sagt de ikke vil ta betalt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 No var ikkje GTA London den heilt store suksessen, men eit GTA i Storbritannia med dagens motor kunne funka. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 SCE Studios Soho med The Getaway kan ta seg av den jobben. Rockstar kunne godt ha kommet med GTA:Skandinavia. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Vice City har en sjarm som ingen av de andre byene har.Så gi meg Vice City i de glade '80-årene, med rosa HUD og tidløse "schlagere" på radioen, så hadde det vært perfekt! Enig der GTA Vice City var ett utrolig bra spill. Er nok det GTA spillet jeg har mest minner med. Hjalp også at jeg bodde i Spania mens jeg spillet det, fikk litt ekstra "Feeling". Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Tror det blir litt GTA Vice City til sommeren, så det blir skikkelig feeling. Bare soundtracket er jo nok i grunn. Fikk også lyst til å prøve meg på San Andreas igjen etter videoen. Trodde ikke jeg skulle si det, men savner flyene i GTA4. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ja en dodo i gta4 hadde vært ren lykke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Landområder, fly og fallskjerm er noko av det eg sakna mest. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Landområdene og de lange kjøreturene der er klart det jeg savner mest også. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg savner også de lange åpne freeway'ene fra san andreas. Var poetisk å cruise langs de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå