Gå til innhold

Problemer med Onecall og wap


Anbefalte innlegg

Har i lang tid hatt store problemer med wap og mms med mitt onecall abonnement.

Noen ganger virker det, andre ganger ikke, men som regel ikke :thumbdown:.

 

Noen andre som opplever det samme?, eventuelt som har tips til løsning?

 

Ps. Oppsettet må jo være riktig da det virker sporadisk, ikke sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Det kan virke som om Network Norway har hatt sporadiske problemer med GPRS/WAP/MMS den siste måneden. I Trondheim har det vært nede siden lørdag uten at det står noe som helst på NwN sine nettsider.

 

Siden One Call ligger i NwN sitt nett, vil feil på NwN sitt nett påvirke One Call sine kunder.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
akkurat nå så får ikke jeg sendt sms her i skien , noen andre som har samme problemet

Jeg sliter litt her i Rælingen også...

Lenke til kommentar

I likhet med mange andre har jeg til tider at problemer med å motta tekstmeldinger fra Skandiabanken. Det funket faktisk nå nettopp, men å sende meldinger går dog ikke.

Endret av knutaj
Lenke til kommentar

Har NetCom noe problemer? Der dere er nå dere som har problemer, virker det som at Network Norway ikke har eget nett, men roamer på NetCom.

 

Jeg har Network Norway og er i Sandnes nå og kan sende og motta sms helt fint. Er på Network Norway sitt eget nett.

Lenke til kommentar
Har NetCom noe problemer? Der dere er nå dere som har problemer, virker det som at Network Norway ikke har eget nett, men roamer på NetCom.

 

Jeg har Network Norway og er i Sandnes nå og kan sende og motta sms helt fint. Er på Network Norway sitt eget nett.

Bor i Oslo, så er nok på NWN sitt eget nett.

Lenke til kommentar

Kan ikke akkurat skryte av One Call selv. De få ukene jeg hadde abo kos dem så mistet jeg dekning i ca 30 sec hver eneste gang jeg gikk fra 2 etg til 1 etg i huset. Skftet så og si til Tele 2 noen uker etter, og dekkningen er perfekt hele tiden, selv om også Tele 2 bruker Netcom sitt nett.

Lenke til kommentar

Ser ut som Network Norway har oppgradert nettet sitt, så det blir noen problemer..

 

Driftsmeldinger

 

Vi har oppgradert vårt mobilnett i Oslo. Dersom du opplever uregelmessigheter i nettet ville vi satt stor pris på at du sender en sms om dette til 09060 eller en e-post til [email protected], slik at vi umiddelbart kan gripe fatt i problemet.

 

---

Sendte de en mail og sa ifra og da fikk jeg

 

---

Hei

 

Beklager men dette skyldes oppdatering av nettet. Prøv å restart telefonen din ved å ta ut simkortet.

Hjelper ikke dette vennligst gi oss en tilbake melding

 

Ha en fin dag

 

---

 

Ser faktisk ut som alt fungerer fint nå (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...