manna420 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hei Har 1GB minnepenn som funka helt bra til det plutselig begynte å lage problemer. Når jeg setter den i USB porten på pcen funker den bra, jeg får sett innholdet der 3 mp3 filer lå. Greia er at jeg ikke får overført noe eller sletta de filene som ligger i minnepenn. Jeg fikk slettet den ene av de 3 filene men de to andre får jeg ikke. Får heller ikke formatere den. Feil meldingen jeg får er følgende: kan ikke slette eller overføre "sirkulerende overflødighetkontroll, CRC". Noen ganger får jeg også melding fra pcen som sier at noen av filene som ligger i minnepennen er skadet, kjør chkdsk, noe som heller ikke hjalp. Endret 12. mai 2008 av manna420 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har akkurat same problem på ein 2GB-penn eg har. Fekk beskjed om at det ikkje var nok å gjere med det. At den var øydelagd med andre ord. Lenke til kommentar
manna420 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Har akkurat same problem på ein 2GB-penn eg har. Fekk beskjed om at det ikkje var nok å gjere med det. At den var øydelagd med andre ord. Såpass. Men får se om jeg får noen andre tilbakemeldinger, litt optimistisk kansje. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ja eg er spent på andre tilbakemeldingar eg òg. Er i grunn litt rart at alt håp skal vere ute når maskina likevel finn minnepennen. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 kjør chkdsk, noe som heller ikke hjalp. Prøvd å kjøre chkdsk /r? Først da vil den forsøke å "reparere" noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå