BorN Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Jeg har to partisjoner, der C-partisjonen skal være der Windows er installert. Den andre partisjonen, F, har det ikke blitt installert Windows på i etterkant. Men jeg har flerfoldige GB med filer i mappa F:\WINDOWS (i tillegg til å ha en eksisterende C:\WINDOWS). Bruker programmer/Windows å installere ting i denne mappa, eller er dette en feil - eller kanskje en duplikat? Endret 12. mai 2008 av BorN Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Mildt sagt merkelig, aldri vært borti det der. Du har en fullstendig windows mappe på både F: og C:? Får du et valg når du starter opp PC-en om hvilken windows du vil starte? Lenke til kommentar
BorN Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Har sjekket på både min og en annen PC, og det er faktisk en windowsmappe på begge partisjoner i begge tilfeller (begge maskinene har to windows-partisjoner). Windowsmappene er ikke like nei, og vi får ikke et valg under oppstart hvilken eventuell windows-installasjon man skal velge. (Unntatt om vi skal velge Windows XP eller Ubuntu via Grub) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå