simalarion Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Afronigga sier Jeg har en 200 GB Maxtor med 8 MB cache. Windows XP finner bare ca. 130 GB. Har partisjonert den i 3 partisjoner, c: 10 GB NTFS (Win XP), d: 90 GB og e: 30 GB. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Halooooooo om du leser hva jeg skriver!!! jeg fant ikke mer enn 130gb på maxtor disken min med Xp partisjoneringen!!!!!!! XPpro trenger en oppdatering for å finne all plassen på maxtor 200 diamond +. Jeg fant alt med Partiton magig 7.0pro Jeg svarte AFronigger (Les svar å spørsmål litt nøyere før du svarer) Nettopp det jeg gjorde, og hvis den ikke fant det og du ikke gidder og oppdatere er det jo din feil, men om man gidder bry seg om systemet sitt så trenger man ikke PT Magic....... Lenke til kommentar
kjetil7 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hvis du opplever at xp er tregt etter installasjon av sp1 kan du prøve å lese denne artikkelen: http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;EN-US;Q815411 . Patchen kan du laste ned her: http://www.iexbeta.com Lenke til kommentar
AfroNigga Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 ok, jeg skal prøve med Partion Magic 8 og se om det funker. Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 ...hvorfor fjerne SP1 om man først har den? ...alt gikk dobbelt så tregt etter at jeg installerte den.... Det er en fix her som fikser akkurat det problemet der. Lenke til kommentar
AfroNigga Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Halooooooo om du leser hva jeg skriver!!! jeg fant ikke mer enn 130gb på maxtor disken min med Xp partisjoneringen!!!!!!! XPpro trenger en oppdatering for å finne all plassen på maxtor 200 diamond +. Jeg fant alt med Partiton magig 7.0pro Jeg svarte AFronigger (Les svar å spørsmål litt nøyere før du svarer) Hadde du installert SP1? Jeg installerte Partion Magic 8, og fikk en feil melding når jeg startet programmet! Et eller annet allocation bad... Hadde fra før av partisjonert og formatert følgende: c: 10 GB d: 90 GB e: 30 GB Sliter altså med å finne de resterende 70 GB! Er det noen forskjell fra PM 7 Pro og PM 8? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Er det problemer hvis du kjører Windows 2k m/SP3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå