Gå til innhold

Headbanging, en følelse!

Steinvakt

Anbefalte innlegg

I det siste har headbanging betydd mye for meg som en god følelse for god metall, nå du hører det. Du vil headbange når du hører det dritkule riffet, så du skrur opp musikken til naboene får vondt i henda av å banke på veggen eller døra di.

Noen ganger ser du andre artister headbange på konserter såpass at de ser dritkule ut. At hele bandet headbanger på scenen til det riffet skjønner du med en gang at her tar det av! Ser du ingen headbange tilbake.. vel, ja.. phail.

Men det er mange band jeg ser som headbanger til en sang og helst alle til sammen, det vanker flere bonuspoeng som et bra liveopptreden har jeg skjønt, ved en god grunn: At du nesten viser følelser for musikken din!

Men for å få en person til å få lyst til å headbange med på konserter må den personen ha vel sett andre kule artister headbange ordentlig at man har lyst til å prøve selv på et offentlig sted der andre headbanger med alle sammen.

Hvem er den personen for deg, eller hvem har du sett som virkelig headbanger som han mener det?

F.eks, vi har Meshuggah som sprer beina sine ut og bøyer ryggen sin ned og håret når til gulvet. Headbanginen ser jo helt fenomenal ut! Like tungt som riffene deres. Det er like fett å se vokalisten headbange som han prøver å matche den rare takta deres, men du må nesten sjekke det ut selv, for det er litt rart men kult da. :!:

Vokalisten i Korn Jonathan Davis, ofte headbanger mens han støtter seg forran mikrofonstativet hans. Andre ganger headbanger han helt ned til gulvet mens han synger. Intensitet!

Har du noen kule eksempler på artister som opptrer mellom sangene så det tar av?

meshuggah126.jpg

kornXart.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...