Stian Blindheim Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei, jeg går i 10'ende klasse på Sykkylven Ungdom Skole ( ligger utenfor Ålesund). Vi har nettopp bjyndt med avsluttende prosjektarbeid. Jeg tenkte jeg kunne modde kabinettet mitt . Jeg snakket med klassestyrer, og han var positiv til dette, og vi ble enige om at jeg skulle gjøre dette og samtidig ta litt bilder under prosessen og skrive om dette, slik at jeg på en måte kan presentere dette som et foredrag/med bilder o.l. Jeg har et Chieftech Matrix midi tower (sølv): http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl. Jeg tror dette kan bli et ok kabinett :wink: . Men jeg lurer på om noen har gjort noe lignende før? Eneste jeg hat bestemt meg for er at dem MÅ vere plexi glass, og kalde katoder som SKAL vere grønne (Sunbeam katoder så klart). Og kanskje litt neontråder o.l, derfor lurte jeg på om noen av dere har moddet et slikt kabinett eller lignende, og om dere har tips til meg? Veldig takknemlig for bilder . Prisen skal helst ikke overskride 500-800 kr, jeg hat to stk. grønne Sunbeam vifter bake, derfor skal katodene vere grønne. -------------------- På forhånd takk for alle svar og bilder etc. :smile: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 sjekk www.overklokking.no de modder som bare det nå Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 jeg har en post her hvor jeg skrev om da jeg moddet mitt med vindu,katoder,brytere,rheobus osv. søk litt så finner du den Lenke til kommentar
Stian Blindheim Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 jeg har en post her hvor jeg skrev om da jeg moddet mitt med vindu,katoder,brytere,rheobus osv. søk litt så finner du den Tusen takk til venomzorg Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 jeg har en post her hvor jeg skrev om da jeg moddet mitt med vindu,katoder,brytere,rheobus osv. søk litt så finner du den Tusen takk til venomzorg hyggelig og kunne hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå