xcitu Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hei. Nye G5'en min røk for noen dager siden og nå sitter jeg med en HP standard mus. Er ikke'no spess å game med heller. What I want: Pris, under tusingen. Skal kunne trykke på musehjulet og legge til en funksjon til det. Gode knapper, ikke slik at du må trykke 1 cm ned for hvert museklikk. Den skal være tung, gjerne med mulighet for å legge på vekt selv, slik som med G5. Den skal ikke ha noe serlig med ekstra funksjoner og ditt og datt. G5 har mange ekstra knapper, 2 med tommelten og slikt, og det vil jeg ikke ha. Musen skal ikke ha mulighet for å stille dpi på selve musa. Plug-and-play er foretrukket, men om det følger med programvare for å få musa til å fungere så er ikke det noe problem. Den skal være god å holde på. Den skal også være slik at hånda ikke sklir av med det samme du blir litt svett i hånda. Takker for alle hjelpende svar! - X Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har sjølv Microsoft Sidewinder Mouse, og er svært nøgd med den! Les test her. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Den så bra ut den, men nå har jeg sett på en del mus og bestemt meg for Razer Deathadder Takk for hjelp - X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå