xcitu Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hei. Jeg skal skaffe meg en ny harddisk og trenger mest mulig plass for minst mulig penger. What I want: Helst 750 gb - 1 TB, min. 500 GB. Så billig så mulig. Specs på den gjør meg ikke noe stort. Støy bryr jeg meg heller ikke noe serlig om. Den skal være med strømtilkobling, med unntak av om det blir billigere med strøm via USB. Jeg er big-time care i om det er fra en dårlig produsent eller ei, men allikevell er det greit å ha noe som ikke ryker etter 1 mnd. Bruksområde: Den skal stå fint og stille på pulten min, samle GB og støv. God kjøling i rommet er det, så at disken skal bli for varm ser jeg ikke på noe problem. Takker for alle hjelpende svar! - X Endret 12. mai 2008 av xcitu Lenke til kommentar
Anv Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg går ut ifra at det er en ekstern harddisk du mener? siden du snakker om USB. Link til prisguiden Siden du ikke bryr deg om hverken kvalitet eller støynivå så er det bare å velge fritt ;-) Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Ja, ekstern. Og takk for hjelpa, skal sjekke jeg Lenke til kommentar
Anv Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Dette er en relativt stille og bra disk. Link Endret 12. mai 2008 av Anvil Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Har nå funnet harddisken jeg skal gå for. Western Digital Elements 500 GB til 599,-. Takk for hjelpa, Anvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå