pimpy Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Heisann. Har en bærbar hp pavillion dv6500 som fungerte fint fram til i dag. skrudde den av i går natt på normal måte når jeg la meg. Når jeg skal starte den i dag så starter den opp men den går liksom ikke noe videre.svart skjerm.klarer liksom ikke å boote OS virker det som. har prøvd å ta ut batteriet i ett minutt osv.men samme resultet dessverre. Noen som har noen tips?jeg har lite greie på bærbare. Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Heisann. Har en bærbar hp pavillion dv6500 som fungerte fint fram til i dag. skrudde den av i går natt på normal måte når jeg la meg. Når jeg skal starte den i dag så starter den opp men den går liksom ikke noe videre.svart skjerm.klarer liksom ikke å boote OS virker det som. har prøvd å ta ut batteriet i ett minutt osv.men samme resultet dessverre. Noen som har noen tips?jeg har lite greie på bærbare. Så det du sier er at pcen starter opp men skjermen er svart? Høres ut som det er skjermkortet som har gått til pises.. Kommer det tre pip? Lenke til kommentar
pimpy Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 nei det kommer ikke en lyd dessverre.det virker som at den bare restarter seg hele tiden.tror den kommer til det punktet da windows skal starte opp så restarter den seg igjen. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 et skudd i blinde: Hvordan er det med kjølinga i PC-en? har du renset vifter og kjøleribber? Lenke til kommentar
pimpy Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 et skudd i blinde:Hvordan er det med kjølinga i PC-en? har du renset vifter og kjøleribber? Den er splitter ny skjønner du.har en mistanke om at det er vistae'n som kuker seg.men jeg leverte den i nå så får de ordne det.dessverre så sr jeg den vel ikke igjen på en måned men,men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå