riroil Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har kommet over et merke som heter Kingbox. Ram-brikker med LED. Er det noen av dere som har erfaring med disse? Dette er info jeg har om brikkene: ingbox DDR2 2GB/800MHZ Capacity:2GB Memory type:DDR2 Operating frequency:800MHz Data transfer rate:6.4GB/Sec Data bandwidth:64bit CAS Latency:CL=5 Power consumption:1.8V±0.2 Socket:DIMM Pin number:240pin Package:FBGA Warranty:Lifetime Warranty Link: til produsent Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ram er ram, kun noen få reelle produsenter og alt med livstidsgaranti er ok om du ikke skal klokke Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er visstnok rambrikker som hovedsaklig selges på Asia/Kina markedet. Har kommet både med typisk "value chips" fra Elpida, til muligens "high-end" Micron chips http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=120424 Sikkert helt kurante hvis man har lyst til å prøve noe nytt & eksotisk. På den annen side, -med de lave DDR2 prisene her hjemme, er det vel mest Safe å gå for et av de "store" merkene vi allerede kjenner til. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Takk for linken. Grunnen til at jeg spurte var bare fordi jeg overhørte en samtale når jeg var hos min datapusher om de skulle bli distrubutør for dette merket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå