kozzo Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det har vært lenge et spørsmål om 9800gtx kortet er bra til blant annet spill. Nå har jeg som mange andre kjøpt meg evga 9800gtx fra komplett forrige uke siden den var på tilbud. Lurer på om da den er god nok for diverse spill som crysis, assasins creed pluss mange andre spill som kommer. Vil jeg kunne kjøre crysis på very high med 1024*768 og uten AA? Det er min standard oppløsning på spill, er noen som er ute etter å spille på 1080... Vil gjerne spill uten hakk i spill. Jeg har 6700 quad core, 4gb, pluss 9800gtx og vista home 32bit. får min bygd pc fra komplett denne uken. Takker for svar. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har selv Q6600 (3,2ghz), 2gb ram, og et 8800GT (512mb). Spiller selv Crysis på 1680x1050, med alt på High, og uten AA, går helt fint! Så regner med at maskinen din takler det like bra, om ikke bedre. Husk at du ikke får utnyttet 4gb ram i et 32bits operativsystem (om jeg ikke tar helt feil) Lenke til kommentar
kozzo Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Takk..men har lest i så mange innlegg at det skal mye til og at det lagger selv med lav oppløsning. Leste en test hvor det var mellom 35 fps på det laveste oppløsning. Jeg forventer å spille alt på very high med 1024*768 på minst 40fps. Men får se hvordan det går. Skjønner ikke hvorfor mange vil spille på så mye høyere oppløsning, standard oppløsning går jo helt fint for meg. Noen fler som har spilt crysis på 1024..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå