start1 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) p.s.andresen c.steen i.b.fofana s.johansen j.sørum v.t.junior dette er mine gullkort lurer på om noen vil bytte mot diamantkort si hvem / hvor mange du vil ha så svarer jeg er du veldig interessert så har jeg også sokolowski, myrhe og reginiussen i diamantkort. Endret 15. mai 2008 av start1 Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 p.s.andresenc.steen i.b.fofana s.johansen j.sørum v.t.junior dette er mine gullkort lurer på om noen vil bytte mot diamantkort si hvem / hvor mange du vil ha så svarer jeg er du veldig interessert så har jeg også sokolowski, myrhe og reginiussen i diamantkort. Jeg byr B. Hestad i diamant for Reginiussen.. Lenke til kommentar
96tark Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) p.s.andresenc.steen i.b.fofana s.johansen j.sørum v.t.junior dette er mine gullkort lurer på om noen vil bytte mot diamantkort si hvem / hvor mange du vil ha så svarer jeg er du veldig interessert så har jeg også sokolowski, myrhe og reginiussen i diamantkort. Jeg byr B. Hestad i diamant for Reginiussen.. Legg på et par gode gull sier han. Endret 12. mai 2008 av 96tark Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 p.s.andresenc.steen i.b.fofana s.johansen j.sørum v.t.junior dette er mine gullkort lurer på om noen vil bytte mot diamantkort si hvem / hvor mange du vil ha så svarer jeg er du veldig interessert så har jeg også sokolowski, myrhe og reginiussen i diamantkort. p.s.andresen c.steen mot I sigurdsson j.horn Lenke til kommentar
96tark Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har spurt deg om mer på PM, vagfk. truls97: Nei. Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har spurt deg om mer på PM, vagfk. truls97: Nei. i ross og I sigurdsson Lenke til kommentar
start1 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg har spurt deg om mer på PM, vagfk. truls97: Nei. i ross og I sigurdsson Nei, jeg vil ha litt mer. Lenke til kommentar
start1 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 noen flere som byr???????????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg