Firkantbar Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hei... Jeg var i Danmark i fjor sommer, og da gikk jeg inn i en fantastisk litt avsidesliggende butikk siden jeg hadde sett at de hadde stilige t-skjorter der! Jeg fant dritmange kule, men hadde bare råd til en... Så nå lurer jeg på om det er noen som vet hvor jeg kan skaffe meg Kraftwerk t-skjorter uten å måtte dra til Danmark? Den t-skjorta holder godt, og den er av perfekt størrelse... men når jeg søker etter kraftwerk og t-shirt eller liknende så får jeg bare opp søkeresultater fra bandet med samme navn, og deres merchandise og turneer i danmark... noen som vet? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Bestille fra Ebay? Får bare opp de samme merchandize-t-skjortene som på google;) hehe... Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvis du husker navnet og kontaktinfo til butikken, så kan du jo ringe eller maile dem og høre om de sender varer utenlands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå