Bendit Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Vet det er mange poster om antec 900:P Så på noen bilder på internett, der kan man se at viftene ikke har vanling viftestrømkontakt inn i hovedkortet. Er det viftestyring som fungerer på slike strømkontakter? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hver vifte har ei styring.De har tre nivåer. Har bygd i to slike kabinett,og på det første fungerte viftestyringa bra.På det andre ble det vel heftig viftesus til og med på det laveste,etter min mening.På 140mm vifta fungerte det bra på begge kabinettene. Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) men er det bra viftestyringer? 3 brytere inni kabinettet, skulle gjerne heller hatt det på fronten av kabinettet og litt mer valg en lav middel og høy Endret 12. mai 2008 av Bendit Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg kjøpte 3 stk stillegående Mist 120mm vifter på Microplex,og satte dem inn i kabinettet.Da behøver du ingen viftestyring,da de er meget stillegående.Koster vel 87 kr pr stk. Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Takker skal se på det Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Du kan ha viftestyring på de blå viftene jo, sålenge det er like mange pin's. Skal selv ha noen Mist vifter i mitt 900, med viftestyring. Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Men siden dere skal bytte vifter. er slik at dere mener at det vil bli mye stillere? for 200mm vifta kan man jo ikke bytte. den er nagglet fast. så vil det hjelpe mye? Itillegg vet jeg ikke hvor gode/dårlige vifter det sitter i kabinettet fra før. er det slike som bråker noe sikkelig og at nye vifter vill gi en 100% makeover? Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Du kan ha viftestyring på de blå viftene jo, sålenge det er like mange pin's.Skal selv ha noen Mist vifter i mitt 900, med viftestyring. Ja det er detta jeg lurer på. På bildene ser det ut som at viftene har samme strømkontaker som cdrom etc. Er det noen viftestyring som tar så store strømkoblinger? har en viftestyrer fra før men den tar bare 3pins vifter ikke slike digere massive strømkoblinger. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Viftene har 4 pins molex kontakter. Den store vifta i taket går stille hvis en setter den på low.Det er de tre 120mm viftene som kan støye selv på low. Ellers kan jeg anbefale dette kabinettet på det varmeste.Meget god luftgjennomstrømning,og bare å klokke ivei Lenke til kommentar
Bendit Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Viftene har 4 pins molex kontakter. Den store vifta i taket går stille hvis en setter den på low.Det er de tre 120mm viftene som kan støye selv på low. Ellers kan jeg anbefale dette kabinettet på det varmeste.Meget god luftgjennomstrømning,og bare å klokke ivei Har du noen eksempler på gode 4pins viftestyrer? jeg finner ingen hvor jeg finner noe om det. men det er kanskje samme pris å kjøpe 3 mistvifter og de har vel 3pins? for jeg har en fin viftestyring men det er bare til de små 3 pins. for 3pins er det som går i hovedkortet ikkesant? Endret 12. mai 2008 av Bendit Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 3 pin kontakt passer i hovedkort ja. Kjøper du tre Mist 120 mm vifter til 87 kr stk,behøver du heller ikke viftestyring,da de er meget stillegående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå