HAGA2 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 PC'en summer høyt og det er HD'ene som brøker mest. Maxtoren gir fra seg en irriterende høyfrekvent lyd....er dette normalt...altså at det er HD'ene som bråker mest. HD'ene totalt overdøver CPU- & grafikk vifte. Skal det normalt være HD som brøker mest i en PC? P4-2.26 Abit BD7ii-Raid ATI Radeon 8500 1 GB TwinMOS PC2100 30GB HD IBM & 60GB HD Maxtor Plextor 24/10/40 17' LCD Fujitsu Siemens Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jepp, hvis PC'en er høvelig stillegående så er det disken(e) du hører, det er helt normalt. Sliter selv med det samme. Kan forøvrig anbefale Seagate Barracuda V. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Det varierer jo veldig fra PC til PC, i min PC er det viftene på strømforsyninga som bråker mest, mens i familie pc'n er det harddisken som bråker mest. Bare skru på litt musikk så overdøver du det. :wink: Lenke til kommentar
snikka Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg har en Seagate barracuda V og hører nesten aldri HD'n min. Kun hvis den jobber intenst og jeg legger øret til kabinettet kan jeg høre litt "knatring". Prosessorvifta derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå