pelsdyret85 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hei! I Saaben min har jeg en blackpanel knapp så gjør at jeg kan skru av alt unødvendig lys når jeg kjører om natten feks, men nå som jeg har en uorginal CDspiller står jo denne og lyser godt opp, har en nyere pioneer spiller... Så jeg såg litt på hvilke ledninger det var på ISOkontakten og kom fram til at der er en ledning som vistnok skal vere til belysning... Det jeg tenkte og gjør var og klippe den ledninga og kople den på lyset på en annen bryter som blir slått av når jeg skrur på blackpanel funksjonen? da vil jo lyset i spilleren gjøre det samme om det stemmer med den ledninga på isokontakten? Edit: Bilde av hvordan blackpanel/nigthpanel ser ut Endret 12. mai 2008 av alexsnader Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Dette hadde vært interessangt å finne ut av, er lei lyset fra jallaspilleren min når jeg kjører i mørket : Blackpanel/nightpanel var nice! *vilha* Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Ja viss ingen vet så får jeg bare gå ut senere i kveld med knipetang og klippe litt Håper jeg får dimme lyset i spilleren og, det hadde vert nais Det som også er kult med Nigthpanel er at viss jeg får lite bensin på tanken, eller turtelleren begynder og nærme seg rø streken blir det lys i det instrumentet som har noe uvanlig og vise Endret 12. mai 2008 av alexsnader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå