Gå til innhold

Hva er greia med bergensere?

Hugbees

Anbefalte innlegg

Jeg har en jobb som krever at jeg til tider ringer bergensere. Etter nesten hver eneste samtale sitter jeg med inntrykket at den jeg snakket med var et skikkelig rasshøl. De er sure, skrikete, overlegne og blærete. Noen andre som har denne erfaringen. Det har ingenting med meg eller det jeg skal snakke om å gjøre, for jeg snakker med kunder over store deler av landet som stort sett alltid er kjempehyggelige.

jobber forresten ikke med telefonsalg, det er bedriftkunder som firmaet mitt har kontrakt med jeg snakker med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja klart det er en generalisering, jeg snakker generellt om alle de bergenserne jeg har snakket med.

tror ikke jeg har snakket med samme personen to ganger enda, likevel er alle samtalene stort sett like kjipe.

at de legger om når de snakker i telefonen er godt mulig. de jeg har snakket med ansikt til ansikt har vært helt ok.

Lenke til kommentar
Føler det er en liten overvekt av dem bergen da men.

Altså, jeg jobber i butikk ved siden skolen og ja. Stortsett så er de sinte, sure, lei og irriterte. Et fåtall som er koselige.

Føler at hvis man ikke er bergenser selv er det lett å ta seg nær av alt, når man ikke vet at det er sånn alle er til vanlig :D

Lenke til kommentar

Jeg mener at VI bergensere er ganske hyggelige jeg :)

Selv er jeg vant til været, men blir selvsagt glad når det fine været kommer, sånn som i dag :D

Dessuten er det ikke alle østlendinger som er så hyggelige på tlf heller, og det er enkelte som ikke liker å snakke med trøtte østlendinger :)

Lenke til kommentar

Ja de bergenserne jeg har snakket med ansikt til ansikt har vært trivlig alle sammen, men som sagt er det noe helt annet når jeg snakker med dem i telefonen. Tror det er noe i det goliatmo sier at dere legger om når dere er i telefonen.

Mener selfølgelig ikke at absolutt ALLE bergensere er kjipe i telefonen og er fullt klar over at kjipe mennesker finnes spredt over hele landet. men mener helt klart det er et mønster

Selv om folk sikkert har skjønt det må jeg også si at dette er ikke en "mobbe-bergenseretråd". Prøver bare å skjønne hvorfor ting er som de er.

bra du fikk fint vær i dag vbjornevik =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...