Oddybody Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Eg lurte på ka spel som støtte disse kontrollane, og ka spel som komme i framtiå. Såg på wikipedia at Uno har fått ein patch for at buzzerane ska konna brukast, og Scene it? 2 ska visstnok komma i løpet av året. Endret 12. mai 2008 av Oddybody Lenke til kommentar
robstr Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Teknisk sett så burde det funke veldig greit med de fleste, men når jeg prøvde så klarte jeg ikke å spille mange spill. Buzzern er jo teknisk sett en D-pad, alle de vanlige knappene bortsett fra LB,RB,LT og RT. Så burde funke med en del spill Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 ok...tenkte egenlig på scene it?-aktige spel/partyspel, men ska prøva på diverse arcade-spel. kjekt å ha spel med 4-player Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det nye arcade spillet Wits and Wagers har full støtte visstnok.. Og er jo et spill av samme sjanger som Scene it.. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 hmm...må testast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå