njoten Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Skal kjøpe et navigeringsprogram til min N82. Er ikke fornøyd med Nokia sitt. Lurer på Wayfinder, Route 66, Garmin eller TomTom. Noen som vet om en test av disse? Eller har prøvd de selv? Alle gode råd mottas med takk. Geir Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har TomTom på min N73. Er knakende fornøyd med det. Spørs om det fungerer med den innebygde GPSen da. Det som er problemet. Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Klarte ikke å finne ut om N82 er kompitabel med Garmin XT,ser at Tomtom går til N80, vil jo da tro at den er kompitabel med din også, men det sjekker du fort med en mail til [email protected] http://www.mamut.net/controls/shop/shops/3...=1&subgid=2 Er veldig fornøyd med Tomtom, har også testet Garmin XT og Navigon, men havner alltid tilbake på Tomtom Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Synes ikke TomTom er rask nok. Route66 er enda verre. Wayfinder og Garmin har jeg ikke prøvd men har hørt at Sygic er mye bedre. Bruker den nå og er knallfornøyd så langt Veldig rask og enkel i bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå