Gå til innhold

Ny 32" i 4000 kronersklassen

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte meg en ny TV. Den skal brukes til Xbox 360, og litt TV-titting frem til de analoge signalene stanses i Juni 2009. Etter det er det bare Xbox 360, så det er det viktigste området.

Takk for hjelpen. Er det noe mer info dere trenger, si ifra.

EDIT:

Samsung

Tatung

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor bred er foten?

På min Tatung V32MCAK måler jeg den til 46 cm bred, og 24 cm dyp. Den stikker ut 8cm foran fronten av skjermen, og litt mindre (ca 6cm) ut bak kassen med innmaten på baksida. Det er snaut 4cm klaring i høyden mellom bordet og kabinettet ved siden av foten. Foten er ganske lav og diskret.

Ellers må jeg si det er svakt av bestbuy å fortsatt føre opp V32MCHK i sortimentet. Den har utsolgt i over et halvt år.

Lenke til kommentar

Tror nok Amentio er sikkert nok. Fått en snittskarakter på 4,3/6 på Prisguiden.no, med over 400 personer som har gitt tilbakemelding. Komplett har og 4,3/6, men med over 800 erfaringer. Dessverre har det ikke noe å si. Blir ikke TV-kjøp pga. noe annet som har kommet opp. :(

Lenke til kommentar

Oi. Enten er det et genialt kjøp fra noen danske(?) energibevisste og kvalitetsbevisste ingeniører som lager gode varer, selger dem rett fra websiden sin og er billige for å komme inn på markedet, gjøre merket kjent, eller så er det noe man bør være innmari skeptisk til. Finnes "Zepto" den dagen man eventuelt trenger å reklamere? Kommer de til å konk på å selge så billig?

Jeg har aldri hørt om dem før. Her er en start for å lese mer om dem: http://www.google.com/search?q=zepto+tv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...