AO-Edhunter Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Vet ikke om tittelen på tråden er særlig beskrivende for problemet, men kommer med mer utdypende informasjon her. Jeg har satt sammen en ny PC, som skulle være mer enn god nok til å kjøre Vista. PC-en virker stort sett helt som forventet, men av og til er det som om musepekeren (og forsåvidt hele PC-en) går i rykk og napp, samtidig som jeg hører harddisken lager lyder som matcher disse rykkene. Noen som har vært borti dette før, eventuelt vet hva som kan forårsake det? Lister opp hva PC-en består av: Gigabyte GA-X48-DQ6 Intel E8500 (overklokket til 3,8GHz for tiden) Thermalright IFX-14 OCZ Reaper HPC PC8500 (4x2GB) PNY GeForce 9600GT Thermaltake Toughpower 850 Watt PSU Raptor 150GB (Windows ligger her) SAMSUNG SpinPoint F1 750GB SATA2 SAMSUNG DVD Recorder Windows Vista Ultimate 64-bit Endret 12. mai 2008 av AO-Edhunter Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Du skulle vel ikke tilfeldigvis bruke WhatPulse (program som teller tastetrykk, museklikk og "måler" hvor langt du beveger musa)? Det som du beskriver skjer med meg hver gang musa mi henger/lagger. Lenke til kommentar
AO-Edhunter Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Med mindre det følger med Windows, nei. Det eneste jeg har installert i tillegg til Windows, er diverse drivere og programmer som fulgte med hovedkortet, samt CPU-Z. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå