iAlgex Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg skal kjøpe meg et nytt skjermkort, og jeg lurer på hvilke(t) skjermkort dere syntes er best til spilling. Helst under 2000!! Da mener jeg spill som CoD4, Crysis, Bioshock etc. på maks. Gjerne legg ved lenker til hvor man kan kjøpe skjermkortet(evt. skjermkortene) veldig billig. Vist dere har bilder av hvordan skjermkortet ser ut under gaming, så legg ved det også. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 9800GTX, men ikke regn med max i crysis, for da må du nok bruke en god del mere penger. (Også går jeg ut ifra at du har PCIe x16 / 2.0) Prisguiden Lenke til kommentar
iAlgex Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 9800GTX, men ikke regn med max i crysis, for da må du nok bruke en god del mere penger. (Også går jeg ut ifra at du har PCIe x16 / 2.0) Prisguiden Dessverre har jeg ikke PCIe på mitt hovedkort. Noen som vet om billig, men fantastisk hovedkort også? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Da må du kanskje si prosessorsokkelen du skal ha.. Og helst resten av specsa på PCen også Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Da mener jeg spill som CoD4, Crysis, Bioshock etc. på maks. Dessverre har jeg ikke PCIe på mitt hovedkort. Sikker på at resten av pcen klarer å henge med da? Høres ut som den er gammel hvis hk ikke har PCIe, det er ikke bare bra skjermkort spill trenger. Lenke til kommentar
iAlgex Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Da mener jeg spill som CoD4, Crysis, Bioshock etc. på maks. Dessverre har jeg ikke PCIe på mitt hovedkort. Sikker på at resten av pcen klarer å henge med da? Høres ut som den er gammel hvis hk ikke har PCIe, det er ikke bare bra skjermkort spill trenger. Da jeg ikke har x16 / 2.0. Det glemte jeg vist å legge ved. Tror jeg da. Er litt noob rundt dette. ;p Altså, nå har jeg et GeForce 7300 GS. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Kan du si specs på hele PCen? 7300GS kan være både PCIe og AGP.. Dette bør du finne ut av før du kjøper noe Lenke til kommentar
iAlgex Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Kan du si specs på hele PCen? 7300GS kan være både PCIe og AGP.. Dette bør du finne ut av før du kjøper noe Jeg satt meg ned igår, og fant ut av ting. 9600 passer vist fint. Det eneste jeg er dårlig på når det kommer til pc, er skjermkort og prossesorere. PC-en har 2 GB ram, INTEL Core 2 Duo Mobile T7700 2.4GHZ 4MB og 320GB SATA 5400RPM 2,5".. så jeg tror den skal være god nok. Anyways, så takker jeg så mye! Hehe, lenge siden jeg har holdt på noe særlig med pc. Har vært opptatt med jobb og studier. Vist noen andre vet om et enda bedre skjermkort, så ta kontakt! Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Høres da mistenkelig ut som en bærbar PC. Du vil ikke kunne bruke et vanlig skjermkort i den. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 hehe ja er nok ikke bare å sette inn et skjermkort i den pc-en T7700 2.4GHZ 4MB og 320GB SATA 5400RPM 2,5 får meg til å stusse kraftig:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå