epyks Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hei! For en liten stund siden slettet jeg en god del bilder som jeg helst ikke skulle ha slettet. Derfor fant jeg meg et program som kunne gjenopprette slettede filer. Dette funket fint på mange av bildene. Men nå har det seg slik at jeg slettet også en mappe. La oss kalle den for "Hei". Jeg klarte da altså å søke opp "Hei" inne på programmet, men der kommer problemet. "Hei" heter nå "Hei.INK", og jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal finne tilbake til filene som er inne i "Hei". Mulig jeg formulerte meg dårlig, så bare spør hvis det var noe dere ikke skjønte Visste heller ikke helt hvor jeg skulle poste, så tok en sjanse. Mvh Ols111 Endret 12. mai 2008 av Ols111 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Når du sletter filer på en PC sletter du de egentlig ikke, bare merker de og sier de kan overskrives av nye filer du lagrer. For de aller fleste programmer som skal kunne redde filene for deg, er det en forutsetning at du ikke har lagret nye filer oppå de gamle, og heller ikke gjhør det under redningsprosessen. Min favoritt er og blir GetDataBack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå